2/03 Plopsaqua
Na de lange treinrit, kwamen we aan in Plopsaqua. We gingen dus zwemmen. Er waren heel leuke glijbanen, maar er was een die niet open was. Iedereen is met de juffen in de glijbaan geweest!
We kregen lekkere K3 waterijsjes !!!
Daarna gingen we onze kleren aandoen.
En mochten we in het winkeltje iets kopen als je dat wou.
Lili, Laura en Finn

.jpeg)
Reacties
Een reactie posten