2/03 Treinrit

De heenweg naar Plopsaqua

We moesten vroeg opstaan om naar de trein van Alken te gaan. Het was lang rijden maar we hebben veel plezier gehad. We hebben spelletjes gespeeld, gebabbeld en gezongen. We hadden de dag daarvoor besproken met wie we gingen zitten. En we zijn er tevreden mee. We moesten in Gent overstappen en dat verliep vlot.              


Nehir en Otis






Reacties

Populaire posts van deze blog

2/03 Het strand

2/03 Plopsaqua