2/03 Het strand
Spelen op Mieke Hill Nadat we gezwommen hadden, hebben we op de grote duin gespeeld! Het was echt de Max! We rolden en sprongen van de duin! We genoten van de zee, en kwamen een bekende tegen…… Meester Koen! ( onze directeur ) We hebben een glijbaan gemaakt in het zand. We maakten veel plezier en hadden heel veel lol! Lea en Lena!

Reacties
Een reactie posten