2/03 avondactiviteit

 

Wij gaan vertellen over wat we gisterenavond gedaan hebben. We hebben hele leuke spelletjes gespeeld en we hebben liedjes gezongen met Jaak. Jaak heeft ook een verhaal verteld. Het was heel leuk! 

Van Phil en Lorik



Reacties

Populaire posts van deze blog

2/03 Het strand

2/03 Plopsaqua

2/03 Treinrit