2/03 avondactiviteit
Wij gaan vertellen over wat we gisterenavond gedaan hebben. We hebben hele leuke spelletjes gespeeld en we hebben liedjes gezongen met Jaak. Jaak heeft ook een verhaal verteld. Het was heel leuk!
Van Phil en Lorik
Wij gaan vertellen over wat we gisterenavond gedaan hebben. We hebben hele leuke spelletjes gespeeld en we hebben liedjes gezongen met Jaak. Jaak heeft ook een verhaal verteld. Het was heel leuk!
Van Phil en Lorik
Reacties
Een reactie posten