2/03 Het strand

 Spelen op Mieke Hill

Nadat we gezwommen hadden, hebben we op de grote duin gespeeld! Het was echt de Max! We rolden en sprongen van de duin! We genoten van de zee, en kwamen een bekende tegen…… Meester Koen! ( onze directeur ) 

We hebben een glijbaan gemaakt in het zand.

We maakten veel plezier en hadden heel veel lol!



Lea en Lena!







Reacties

  1. Mooie sprong, Emiel !
    We wensen jullie een spetterende zeeklas, met veel zand tussen de tenen, veel zon en veel vrienden om alles mee te delen. Maak er een onvergetelijk avontuur van !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

2/03 Plopsaqua

2/03 Treinrit