3/03 Spelletjes in de duinen

 De spelletjes in de duinen 

De spelletjes die we hadden gespeeld waren: vlaggenspel, kat en muis , billie billie bob en

paarden spel. We hadden veel zand in onze kleren. We waren ook vaak gevallen.

Iedereen speelde fijn mee en de juffen hadden ook ons geprankt bij een fruit spel.


 Liam en Faye





Reacties

Populaire posts van deze blog

2/03 Het strand

2/03 Plopsaqua

2/03 Treinrit