3/03 Zuid-Abdijmolen
Hallo,
Wij hebben een windmolen bezocht. Waar we ook in mochten. Er was een heel steile trap. Maar eerst moesten we de windmolen in de juiste richting draaien, met zijn allen hebben we de windmolen van 30 ton kunnen draaien. Dan mochten we naar boven. Daar hebben we veel over de windmolens geleerd.
We hebben veel bijgeleerd
groetjes
Julie en Marte
.jpeg)
.jpeg)
Reacties
Een reactie posten