4/03 de tram

We stapten op de tram in Sint-Ides-Bald.

Op de tram hadden we Jaak jongeren woorden geleerd bv: 67, good boy, clock it en yappe.

’t Was druk en heel veel kinderen moesten opstaan om de ouderen plaats te geven .

We stapten af in De Panne kerk.


groetjes,

Roos 

Soléa




Reacties

Populaire posts van deze blog

2/03 Het strand

2/03 Plopsaqua

2/03 Treinrit