4/03 de tram
We stapten op de tram in Sint-Ides-Bald.
Op de tram hadden we Jaak jongeren woorden geleerd bv: 67, good boy, clock it en yappe.
’t Was druk en heel veel kinderen moesten opstaan om de ouderen plaats te geven .
We stapten af in De Panne kerk.
groetjes,
Roos
Soléa

Reacties
Een reactie posten