4/03 Natuurcentrum Duinpanne

 We zijn naar natuurcentrum Duinpanne geweest. Daar deden we proefjes zoals: een  zeester onderzoeken, bij het aquarium vissen en koraal bekijken en welke vormen schelpen hebben.

Daarna moesten we een grote quiz/test maken, die heel gemakkelijk was, want 1 groep had 19 op 20 en de andere groep had 20 op 20 👏.

Na de quiz mochten we nog naar het winkeltje om souvenirtjes te kopen.

Daarna mochten we buiten eten en spelen. 

Toen gingen we terug naar Excelsior.


groetjes,

Joline

Mats











Reacties

Populaire posts van deze blog

2/03 Het strand

2/03 Plopsaqua

2/03 Treinrit