4/03 speurtocht

De speurtocht was lang wandelen maar heel leuk en grappig.

We moesten het hele strand overlopen en schelpen zoeken voor een  opdracht.

Het was heel mistig dus we konden niet veel zien.

We moesten rond 7 km wandelen/lopen dus iedereen zijn voeten deden pijn.

En ik (Emiel) had 22 080 stappen.


Leyton en Emiel














Reacties

  1. Super ! Een hele prestatie, dan gaan jullie zeker goed slapen vannacht !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

2/03 Het strand

2/03 Plopsaqua

2/03 Treinrit