5/03 De duinen

 We gingen naar de duinen. We vonden het heel mooi.

We hadden veel vrije tijd gehad en het was heel leuk.

Maar we hingen vol zand! Op de hoogste duin was het beste uitzicht.

We hadden samen een spel gespeeld waar we zo lang mogeljk op  elkaar moesten zitten. We hadden het record: 35 seconden! Het was heel leuk.


Groetjes,

Muslim en Jef









Reacties

Populaire posts van deze blog

2/03 Het strand

2/03 Plopsaqua

2/03 Treinrit