5/03 Het duinenhuis
Naar het Duinenhuis
In de namiddag zijn we naar het Duinenhuis geweest.
Daar hebben we de Blauwe Reiger moeten tekenen in één lijn.
De eerste keer mochten we nog naar het blad waar we op moesten tekenen kijken, maar de tweede keer niet meer.
Dan moesten we naar buiten voor naar de duinen te kijken om ze daarna na te tekenen.
en daarna mochten we het in kleuren met pastelkrijtjes.
het was SUPER leuk !!!
Hailey en Amber


Reacties
Een reactie posten