5/03 Het toeristisch treintje
Treinrit naar het museum
Wij hebben het over de treinrit naar het museum Navigo. We gingen met een klein treintje naar het museum. Het treintje bestond uit de bestuurder en de twee wagons. Als je in het laatste wagonnetje zat, ging je als we in een bocht reden helemaal heen en weer. We hebben ook liedjes gezongen: alle liedjes die Jaak ons heeft geleerd. Het was super leuk en gezellig,
groetjes
Enora en Laura S.

.jpeg)
.jpeg)
Reacties
Een reactie posten