5/03 Het toeristisch treintje

Treinrit naar het museum

Wij hebben het over de treinrit naar het museum Navigo. We gingen met een klein treintje naar het museum. Het treintje bestond uit de bestuurder en de twee wagons. Als je in het laatste wagonnetje zat, ging je als we in een bocht reden helemaal heen en weer. We hebben ook liedjes gezongen: alle liedjes die Jaak ons heeft geleerd. Het was super leuk en gezellig,

groetjes

Enora en Laura S.






Reacties

Populaire posts van deze blog

2/03 Het strand

2/03 Plopsaqua

2/03 Treinrit