5/03 Navigo: visserijmuseum
Navigo visserijmuseum
In de voormiddag gingen we naar het Navigo visserijmuseum.
We kwamen er meer te weten over de vissers en hoe ze leefden.
En ook over verschillende vissen zoals de potvis.
De gids had goede uitleg die we heel interessant vonden.
Er stonden verschillende boten groot en klein, waaronder de Martha die heel mooi was.
Het was heel leerrijk en leuk. 😀
Felice en Ella

Reacties
Een reactie posten